Digital Marketing in China
donderdag 3 juni 2021
Organisator
World Horti Center NLinBusinessEntreekosten
29,00 EUREvenement data
Van 3 juni 2021 15:00 Tot 3 juni 2021 17:15Op donderdag 3 juni organiseren World Horti Center en NLinBusiness gezamenlijk een evenement waarbij we je alles vertellen over de snelle ontwikkelingen van digitalisering en e-commerce en het belang van een online presence in China.
Koop hier je ticket!
Waar gaat het over?
Tijdens het evenement gaan onze gastsprekers in op de verschillen tussen Nederland en China op het gebied van digitalisering en e-commerce. Daarnaast wordt er specifiek ingegaan op online marketing voor bedrijven die grond willen krijgen binnen de Chinese markt of hun Chinese doelgroep willen uitbreiden. Hier wordt in het bijzonder aandacht besteedt aan WeChat campagnes in het kader van het halen van commerciële doelstellingen.
Dus doe je zaken in China en ben je benieuwd wat de meest effectieve manier is om met jouw doelgroep in contact te komen of blijven? Of ben je benieuwd naar de laatste ontwikkelingen op het gebied van e-commerce en online marketing? Dan is dit evenement perfect voor jou!
De sprekers
- Jim Koop - Manager International Operations World Horti Center
Jim vertelt over de internationale strategie van World Horti Center en hoe deze van waarde kan zijn voor de BV Nederland.
- Rianne Hensen - Business Development Manager NLinBusiness
Rianne vertelt over wat NLinBusiness voor het Nederlandse bedrijfsleven kan betekenen en hoe internationaal ondernemen makkelijker wordt.
- Ed Sander - Mede-oprichter ChinaTalk
Ed spreekt tijdens dit event over de verschillen tussen Nederland en China op het gebied van digitalisering en e-commerce. De kansen, trends, het landschap en marktstructuur van dit digitale landschap komen aan bod. Daarnaast trekt Ed de belangrijkste lessen uit de manier waarop China e-commerce bedrijft.
- Thijs van der Toom - Mede-oprichter NextPortChina
Tijdens dit event gaat Thijs specifiek in op online marketing voor bedrijven die grond willen krijgen binnen de Chinese markt of hun Chinese doelgroep willen uitbreiden. Daarnaast besteed hij specifiek aandacht aan WeChat, een kansrijk platform om in contact te komen met de Chinese doelgroep.
Koop hier je ticket!