On- & Offline Marketing: Best practices van Lovebrands

donderdag 23 maart 2023

Miele Experience Center Vianen De Limiet 2, Vianen

Organisator

DNHK Duits-Nederlandse Handelskamer

Evenement data

Van 23 maart 2023 11:30 Tot 23 maart 2023 15:00

Advertenties, banners, nieuwsbrieven, om nog maar te zwijgen van sociale media – de consument wordt overspoeld met aanbiedingen van producten en diensten. Hoe zorgt u ervoor dat de klant uit het enorme aanbod bij u de uiteindelijke aankoop doet?

Dat ervaart u tijdens het evenement ‘On- & Offline Marketing: Best practices van Lovebrands’. De DNHK organiseert dit event samen met Auping, Coolblue, Mercedes-Benz en Miele.

Bovengenoemde bedrijven weten hoe ze een consument verliefd laten worden op hun merk. Daarom praat journaliste Marijke Roskam met Stefan Verhoeven (CEO van Miele Nederland) en Peter Zijlstra (Head of Marketing Mercedes-Benz Nederland) over de ins en outs van hun omnichannel strategie in Nederland versus Duitsland. Ine Stultjens (Head of Marketing & Communication, Royal Auping) licht toe hoe Auping als Lovebrand wordt geladen en wat zij anders doen dan de branche. Bart van der Vis (Director Coolblue in Duitsland) vertelt hoe zij de Duitse markt bestormen.

Ga naar website Je verlaat deze website